Hvis du er kunde kan du via buboHELPDESK oprette en supportsag, hvis du har behov for hjælp og support.
Fordelen er, at du kan følge sagbehandlingen og således hele tiden har tilgang til seneste status. Et hurtigt login og du har overblik over forløbet af din supportopgave og seneste nyt.
Når du er logget, ind vil du også have adgang til tidligere supportsager.
--
Vigtigt at huske, før du sender en supportsag:
Har du en opgave, et spørgsmål eller et problem i forhold til et af vores produkter, bedes du opret en sag til supporten. Sagen bedes indeholde en nøje sagsbeskrivelse samt vedhæftet skærmprints, således at vi kan vi løse opgaven hurtigst muligt.
Hvis sagen er udfyldt med tilpas mange detaljer, vil en delproces i forløbet dermed være gennemført og vi kan påbegynde en evt. fejlsøgning.
Ovenstående vil hjælpe med at fremme sagsbehandlingstiden, da de supportansvarlige herved har det bedst mulige grundlag for at kunne afhjælpe problemet så hurtigt og smidigt som muligt.
--
Du opretter en supportsag således:
1) Gå til support.bubobubo.dk
2) Opret en bruger / Login ind -> Du kan finde en guide her
3) Klik på "Send en ticket" i øverste højre hjørne
4) Udfyld formularen og tryk "indsend"
Når en medarbejder fra bubobubo svarer på din sag, vil du modtaget en e-mail.
Du kan herefter vælge at besvare e-mailen eller skrive et svar via buboHELPDESK.
Du kan læse meget mere om support-systemet her
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.