1) "Jeg kan se at man kan handle på SKI aftalerne i portalen – kan man selv vinge af, hvilke aftaler ens brugere kan købe ind på?"
Ja, når du logger ind på dit SKI-abonnement på SKI's hjemmeside, så vælger du hvilke af dine tilgængelige aftaler du vil have gjort tilgængelige for dine brugere på portalen - og du vælger at de pågældende aftaler/kataloger skal sendes til os (vi går gerne online sammen med dig og guider dig i processen) - derefter vedligeholder vi aftalerne/katlogerne for dig - du skal ikke tænke på mere.
2) "I jeres flyer figurerer der et tal på 1-3% på SKI aftaler. - Vil det sige at en pose kaffe købt på 09.01 fx koster 100 kr, så bliver vi opkrævet mellem 101 og 103 kr, for kaffen?"
Ved bestilling opkræves dine bestillere de priser der fremgår af SKI-kataloget - hvis det er 100 kr. så opkræves de 100 kr. - en gang månedligt faktureres din besitlller fee'et på den angivne procent - i dette eksempel med 1% på kaffe, så vil de modtage en opkrævning på 1 kr.
3) "Kan systemet drifte egne aftaler? Vi har egne aftaler på visse områder da visse SKI-aftaler afviger noget fra sortimentet som vi har behov for."
Ja, vi kan også drifte jeres egne aftaler - rent praktisk forløber det ved, at I kontakter os for yderligere detaljer/afklaring og praktik - bl.a. katalogformatet - vi kan hjælpe med at lave kataloget for dig - derefter bliver disse aftaler gjort tilgængelige for jer.
Afhængigt af volumen på de(n) aftaler som ikke er SKI-aftaler, aftales der en procentsats for disse på forhånd.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.